Taken...

Hejsan ! :) Har vart ute och powerwalkat snabbt 5 km i spåret. Inte så långt men det får fan räcka i dom skorna :) Blir sjukt jobbigt med easytone efter ett tag :) Dessutom tycker jag det är sååå tråkigt att bara köra powerwalk hela tiden... vill komma igång med löpningen igen men nya skor är ju inte billigt och pengarna rullar ju inte in precis ... Men så idag så sa pappsen att vi skulle åka och kolla ut ett par på Lördag eller så :') Sjukt glad just nu :D
På tal om något annat så känner jag mig sjukt emsam just nu... Det typ kryper i kroppen på mig och jag vet inte vart jag ska ta vägen :O Är så van att Oscar sitter här hos mig och pluggar och bara finns här liksom... Stört tomt nu när han har åkt hem... vi har inte vart ifrån varann på länge så det känns bara konstigt :/ Men men jag måste klara mig lite ensam också ! :) Ska kolla på en film nu som verkar spännande som heter Taken :) cya! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0