Nattbloggning!

Hellu! :) klockan är sisådär 1 och jag sover inte för att jag är så duktig och vänder på dygnet :) men men ikväll spelar det väl ingen roll då eftersom jag ska sova ut och ladda batterierna lite så att säga ;) Haha xD Snart blir det att försöka sova då och sova ut ordentligt, upp oh duscha, fixa lite kläder, ta en dusch och fixa mat till mig och Oscar :) blir pomme,kyckling och bearnaisesås som jag tänkte krafsa ihop lite snabbt :) sen bär det av mot Norrköping för att förfesta lite med Anneli,Bianca,Oscar och Jimmy :) sen drar vi vidare till nyinvigningen av puls ! =D kommer nog bli en kanonkväll! Känner det på mig! :) Men men :) nu gäller det att få karln att slita sig från datorn oh sova med mig :) Dock glad att han är ansvarsfull och pluggar och inte spelar dataspel eller hänger på facebook hela dagarna (som jag?) x) Är också sjukt glad över att han ger fan i sport oh allt sånt där :) men godnatt då! Blir väl kanske en bloggis i morgon om jag hinner ! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0