Nattbloggning!

Shulu :) sitter och glor på någon konstig film som heter let me in :) sen ska jag väl dra mig mot sängen och kolla klart på Tangled :) I morgon måste jag upp tidigt för annars kommer jag aldrig somna på Torsdagkväll sen och då måste jag verkligen sova tidigt för ska upp och iväg till skolan på Fredag för att få hjälp att söka folkhögskola tills hösten =) jag hoppas verkligen jag kommer iväg ... Får kämpa med alla krafter jag har för det är viktigt men svårt! Just skolan... Suck... Men men i morgon ska jag iaf komma ut ur huset lite och först dra till ica och handla mat som behövs :) sen ta bussen till Tallboda där min mor väntar så ska vi åka en sväng till öb :) det var ett tag sen :) är i desperat behov av balsam :) Haha :) har mängder av shampo hemma men balsam är det dåligt om :) sen ska man väl köpa något påskägg till min godisgris ;) själv hoppas jag att jag inte får något påskägg om det inte innehåller en frukt eller något haha :) äter inte så mycket godis nu för tiden :) får ont i magen och ångest av det bara :) men men nu blir det väl någon nattmat för att jag är fet! ;) Nudlar som vanligt för det har jag ju blivit besatt av :) hihi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0