Mer nattbloggning!

Sover inte såklart fast klockan är halv 3 -__- Har ställt väckarklockan på 10 i morgon och då måste jag fan masa mig upp :) Får hoppas att jag slipper dom jävla mardrömmarna i natt bara... Hatar det. Speciellt när jag sover själv! :( brukar vakna och skrika och då är det ju ganska skönt när pojkvännen är här och håller om mig... Kan inte vara lika roligt för han dock att få vakna av min natt terror... På sista tiden har jag dock bara drömt väldigt konstiga drömmar. Fattar inte var jag får allt ifrån xD Här om dagen drömde jag att min pojkvän och min bror badade badkar tillsammans i huset vi bodde i förut och sen sprang runt helt näck och kastade blöta tamponger på varann .... Fick mig ett gott skratt när jag vaknade iaf xD Ae stört :) men godnatt! Berättar i morgon om jag drömmer något konstigt ;) xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0