Lördag! =)

Hejsan! =) Hade en grymt kul utgång igår :) Vi hade specialinbjudningar så vi fick komma in tidigare och fick lite plockmat plus en varsin öl och smirnoff ice! ;D Idag sov vi till 3 typ och jag mår kanon :) inge bakis alls :) dock drack jag inte alls så mycket :) är dock stört hungrig och som tur är blir det mat snart! =) är som vanligt sjukt sugen på gröna pringles! Det är jag alltid dagen efter jag har vart ute! Ikväll ska Oscar vara vimmelfotograf på en klubb i Tranås så det blir en ensam Lördagkväll tyvärr :/ dock ska jag och mor glo på twilight tror jag :) vi ska kolla alla 3 filmerna innan vi ser den fjärde :) ganska sjukt att jag inte sett den ändå! Sen ska jag väl kolla lite serier :) eller iaf pretty little liars som verkar vara den enda serien som inte har uppehåll :) dock sjukt bra för det är så spännande just nu! :) Min lilla mupp unge kommer väl dock oh kryper ner hos mig i natt när han kommer hem :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0