Fet...

Tjenare hejsan! =) har precis käkat jävligt mycket mat! Jag och Oscar gjorde nämligen grekisk pytt i panna idag :) skapligt extremt mycket godare än svensk :D hihi :* så nu ligger jag död i sängen och väntar på att maten ska smälta sen tänkte jag köra lite mage :)Det var tänkt att jag skulle ut i spåret och powerwalka lite men det blåser så förbannat! :O är lite feg för att få ett träd i huvudet typ x) Idag kom bikinin på posten som självklart var alldeles för liten så var tvungen att sälja den vidare. Har även idag handlat på mig ett lager nudlar! =) fett gott att ha som extra käk när man känner för det! :) men men nu blir ett uppdrag att hitta en bikini då för det skulle vara kul oh variera lite :) har ju min neonrosa också:* Btw så kommer det avgörande avsnittet av pretty little liars upp i natt! Är så sugen på att glo direkt när det kommer ut men det är typ 2 i natt så får väl se om jag orkar! :) men men nu blir det bikini letande! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0