29 Mars

Hej hopp! :) Har varit dålig på att blogga på senaste tiden I know men det är så att jag har surfat upp mitt fria surf *oops* såå det blir inte lika mkt eftersom jag mest anväder mobilen till både facebook och bloggen och allt :) Men men ! :) Fick en glädjande nyhet idag och det är att mitt studiebidrag inte är indraget än så det kommer in på mitt konto om typ 2 minuter :) hah ! Dagen har bestått av att sova och sen hände det väl inte så fruktansvärt mkt fram tills dess att jag skullle börja min färd hemmåt :) Och bussresan tar ju ett bra tag 3 byten också! Men jag har i alla fall varit hos Oscar i två nätter vilket var mysigt och bra för mig.. Har lite svårt för att bo borta för länge :) Hmm i morgon är det min favoritdag FREDAG ! Och vad händer då ? Hmm kan det vara utgång -__- ? Som vanligt kan jag inte hålla mig från puls dansgolv ! :) Kommer säkerligen bli skitkul som vanligt och det blir ju lite extra kul när pengarna har kommit in nu då ! :) Så i morgon blir det att sova ut ordenligt sen käka massa, färga mammas hår, käkka ännu mer, fixa sig dra till affären och köpa groggvirke och cigg sen vidare till Bianca så är man igång igen ;) ! Men men nu blir det att glo någon film om man kan streama någon rolig och sen sova lite ;) nattie ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0