28 Mars

Hejsan hoppsan ! :) Sitter "hemma" i Hällestad och datar lite medans Oscar pluggar :) Åkte buss i en timma igår för att komma till Finspång och det var den värsta bussresan jag åkt tror jag...  Jag sitter typ längst fram och bakom mig sitter det en fet, jätteskäggig man eller vad man ska säga.. Kunde inte riktigt avgöra åldern på grund av vikten och allt skägg plus att jag bara såg han i backspegeln typ men skulle gissa runt 30 men han kan lika gära varit yngre.. I alla fall så började han fräsa genom näsan och äckla sig och jag mår illa bara någon snyter sig... Och han satt där oh fräste oh fräste och sen snöt han sig seriöst direkt i händerna och körde bonnsnytningar och aa jag säger bara fy faaaan vad jag mådde illa... Sen såg jag bara i backspegeln hur han grävde i näsan oh in i munnen oh aa blääääää! Sen satt han däroh fräste oh äcklade sig och jag bara väntade på att han skulle gå av. Men nej nej han satt där tills typ 2 hållplatser innan jag skulle av -__- Jag vart lite rädd att han skulle hänga med när jag skulle byta buss också... Men hur fan kan man vara så äcklig ? Har man inte mer vett...? Dessutom satt han oh viska saker och en av dom var "jag ska trycka dig" jag hoppas verkligen inte det var till mig...Sen börja han viska om pizza oh allt möjligt ... Usch det var hemskt ! xD
Men men nog om det :) Har precis käkat lite nudlar och är väl rätt mätt oh glad :) Vet inte riktigt vad jag ska roa mig med ikväll men något får jag väl hitta på! :) Tänkte ge mig ut på en liten löparrunda men vädret är inte så mysigt som jag skulle vilja plus att jag glömde mp4an hemma och att springa utan musik är sååååå tråkigt!
En annan underbar nyhet som jag bara måste dela med mig av är att den 5 April så kommer Karro hem och stannar tills i höst ! :D Är så jääävla glad för det :) Hon fick nämligen praktikplats i Linköping så nu behöver jag inte vara utan henne på ett jävla bra tag :D Nu är det bara att tagga sommaren och allt ! :) Har varit så extremt tomt utan henne här ! :) Vi ska väl starta henns hemkomst med en utgång som jag hoppas blir på långfredagen :) För då har puls ett roligt evenamang som känns lite somrigt som kommer passa oss perfekt ! :) Kommer nog bli awesome som vanligt ! :) Nu ska jag väl återvända till facebook där det inte händer alltför mycket ! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0