22 Mars

Hejsan ! :) Faaan vilket väder det har vart idag ! :D Har legat ute i shorts och bh och solat och Teddy har också trivts i solen inst sagt ! :) Marsvinen har också fått komma ut för första gången i år :) Sen vart det en liten tripp till stan i sommarkläder :D haha! :) Köpte lite överaskningar :) Har bara hunnit komma hem, laga mat och käka :) nu blir det en kopp kaffe och sen sola! :) Bara för att jag vill bli lite brun nu när man ska börja visa sig lite mer lättklädd :) x) Tyvärr hinns det inte med någon powerwalk idag men får bli lite styrka senare i stället :) Sen kör vi powerwalk i morgon ! :) Lär väl ha massa tid för jag är ensam utan sällskap i morgon ... kul kul ... en Fredag... Hmm MEN jag har halvt lovat mig själv att inte dra ut på krogen för ens den 6te när Karro kommer hem :) Då blire party minsann! :D Men då blir det träningsfredag ! :D Mpste även meddela att eftersom det är den 22dre idag så är det exakt 3 månader till vi drar till småängen och firar midsommar i 4 dagar ! ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0