15 mars

Shulu! =) vaknade precis och väntar på att den snarkande Oscar ska vakna =) Tänkte hoppa in i en dusch och sen blir det väl frukost eller något liknande :) Idag händer det väl inte så jätte mycket... Oscar ska plugga och jag har väl inte så jättemycket att göra egentligen... Blir väl en heldag vid tvn... Usch det börjar bli alltför vanligt... Men så går det när man inte går i skolan... Har dock fått en tid den 23 mars att få hjälp att söka in till folkhögskola tills hösten. Så jag hoppas verkligen jag kan ta mig i kragen och ge mig själv en spark i rumpan och klara av att börja skolan till hösten... För just nu suger livet ordentligt... Har precis förlorat mitt studiebidrag också så jag har absolut inga pengar ... Kul... Men jag hoppas verkligen jag klarar av skola i höst... Dock kommer det bli fruktansvärt svårt för jag är ju inte van vid att åka iväg varje dag... Jag blir helt trött och slut i hela kroppen... Även fast mina panikattacker tack oh lov har försvunnit så är det svårt att få in rutinen igen... Dessutom att börja på en helt ny skola och man inte vet vad som ska hända osv är ju inte helt lätt... Känner paniken bara jag pratar om det... Usch... Men nu är ju frågan vad jag ska göra under tiden... För jag kan ju inte gå utan pengar tills i höst... Fy fan vad jag hatar detta... Blev lite negativt inlägg men så kan man ju må också ibland <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0