Welcome to my party where everyone's invited!

shulu! =) idag är det 6 månader kvar tills jag fyller 20! Har gjort en liten gullig bild bara för att jag längtar! ;) planerar redan massa även fast det är ganska lång tid kvar xD Haha :) idag kommer "osci" hit :) -_- x) vi ska bara ha myskväll med massa förhäxad avsnitt antar jag :) och i morgon är det party! Lokalfest i Finspång :) xD Haha men men x) är för övrigt jätte nöjd med min vecka :) 3 dagar av 5 i skolan är en bra start. Är helt slut i kroppen! Eftersom klockan bara är åtta så tänkte jag krypa ner i sängen och sova ut lite :) känner att jag behöver det. :) <3

Kommentarer
Postat av: Bästastebästavän

HHAAHAHAHAHA Osci!



Duktig tjej som klarar skolan!

Puuuuuuss <3

2012-01-20 @ 09:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0