I can se myself in bed with you when I am 62!<3

God afton... Eller nåt :) klockan är tio över 3 på natten och jag sover inte... Kanon bra =) Nytt år är det också och nyårsaftonen var ganska rolig! =) kommer bilder från det också ;) Idag har jag varit på Ingelsta och hämtat fribiljett och råkade handla en klänning,tröja och en liten, söt krogen väska! =) I morgon ska jag träffa saknade Mickis på stan för lite mer shopping! =) och sen kan jag ju bara säga att på Fredag smäller det! Karros premiär på puls och hennes och min första utgång tillsammans =) minns när vi började längta redan i juni 2010 när jag satt vid lövvik och vi pratade i telefon i 4 timmar =) och snart är äntligen dagen här! Blir den mest peppade utgången på länge! Men nu måste jag sova!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0