27 Januari

Shulu =) vet att jag är stört dålig på att uppdatera! Ligger för närvarande i sängen och känner mig lite konstig efter massa intensiva och verklighetstrogna drömmar jag haft nu precis innan jag vaknade. Har förbannat ont i baksidan av ena låret! Vet i fan varför... Måste sträckt mig när jag var ute i spåret i Onsdags :( så igår blev det vila för benen och sen blev det i stället mycket överkropp. Så magen är död idag men armarna ska nog palla passet jag planerat för idag! =) För övrigt bär det av mot Anneli för lite tjej mys ikväll bara hon och jag och hennes lilla underbara chihuahua :') Ska nog slumra en stund till nu och hoppas på att jag slipper drömma något otäckt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0