Andas...

Vill tacka alla som finns oh stöttar mig nu för det första. Många vill att jag ska ut och hitta på saker vilket är bra men jag tror inte krogen är det bästa just nu, även om jag skulle dra ut nykter. Jag har dessutom tröttnat extremt på krogen livet. Det jag ville nu var att ta tag i skolan och komma någonstans i livet och göra vettiga saker. Mer hemma mys med mina vänner och min kärlek då som nu är borta... Men men... Jag ska alltid inse allt när det är för sent. Nu ska jag glo på tv ett tag tills jag blir trött tog att sova. Måste försöka äta också. Har knappt ätit på 3 dagar bara druckit vatten... Men något ska jag väl kunna få i mig... Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0