4 April !

Shuluuu ! :) Har inte skrivit på några dagar men det finns inte så jätte mycket att skriva om just nu :) I måndags var jag ute oh sprang... gick så jääävla segt... mina lungor har blivit helt fucked up och det är sen efter jag började feströka så mycket och det är det fan inte värt så när dom cigaretterna som jag har är slut så äre no more ! Idag har vart värsta jobbiga dagen för jag har fett ont i huvudet och axlarna/ nacken... ska testa ligga på spikmattan nu... Det är så jäävla jobbigt att ha ont i huvudet varje dag på grund av den jävla nacken oh axlarna... fy fan... Så nu ska jag vila ett tag och smälta maten och kanske glo någon film för sen blir det ut i spåret :) Om huvudvärken släpper :) Annars drar jag nog ner och solar lite :) puss ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0