I'm back!

Hejsan! :) xD det var ett bra jävla tag sen jag bloggade asså! Men får väl fortsätta med det nu! :) det har väl inte hänt så extremt mycket ;) pluggar som fan, tränar som fan och är lika galen i min älskade Oscar som när vi träffades! :) Idag har jag sprungit en 5 km runda i spåret och tränat magen :) skönt! Dock är jag skapligt seg i benen nu men det är skönt! :) Har också hunnit sola så nu är man tränad och brun! :D i morgon bär det av till skolan för svenska prov! Hoppas fan det går bra! :O Har ingen aning om vad som händer sen men jag antar att det blir plugg, hår fix och mer träning! :) men nu måste jag försöka sova iaf för jag ska upp i morgon och klockan är halv 1 -__-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0