I'm alive!

Jo jag lever jag lovar... Har bara haft en så dålig period just nu att jag inte orkat skriva! Har mått dåligt i kroppen och har inte kunnat träna vilket gör mig sjukt nere! Träningen har blivit en livsstil och det är så sjukt störande och ledsamt när man missar några dagars träning på grund av att man mår dåligt i kroppen! Usch! Och äntligen när man känner sig lite bättre så åker jag nu på någon form av magsjuka... Just idag när jag ska göra svenska provet jag väntat på.. Är så sjukt motiverad att komma vidare och jag kommer ju fan ingenstans om jag inte kommer till skolan och gör proven... Fy fan så jävla typiskt! Ligga oh spy är ju också så jävla frustrerande... Hatar att vara sjuk och kämpar bara emot skiten! Och kroppen blir så totalt utsliten av att jag inte får i mig det jag ska! Åh! Blir galen... Men antar att det bara är att ta nya tag så fort jag blir bättre igen... Har ju faktiskt gått sjukt bra med träningen på sista tiden.. Vill bara inte förlora tempot i löpningen jag har fått upp... Högt upp på önskelistan står såklart gymkortet också! Skulle vara så grymt kul och härligt! :D skulle bli mitt andra hem! Men nu är det att bli frisk först och främst som ska prioriteras... Klockan är halv 5 just nu och ska väl försöka gå ner i köket och käka något litet och sällskapa pappa som precis gått upp och ska till jobbet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0