Helgen!

Tjenare hejsan! Klockan är halv 4 på natten och jag är såklart vaken! -__- måste verkligen försöka vända tillbaka dygnet igen! Men men :) det har varit en mysig helg med en Fredag kväll hemma och en Lördag kväll ute :) perfekt! Även om den inte riktigt blev som planerat! Just nu ligger jag i sängen med mitt hjärta bredvid som pluggar för fullt duktig som han är! =) I morgon kommer det bli en hel del pluggande för min fel också för jag har lite att ta igen om man säger så! Dessutom ska jag köra på en löpar runda och ta igen den där dåliga i Torsdags! Usch vill inte ens tänka på det. I morgon blir det också att handla lite med Oscar för vi ska laga en rätt från vår favorit Thai restaurange Nangs kitchen. Kommer bli mys och jätte gott för min kära är så duktig på att laga mat! ;D Men nu jävlar är det fan dags att sova innan jag svimmar! Godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0