11/11/11

Hellu! :) idag eller rättare sagt igår eftersom klockan är 2 på natten har jag och min kära Oscar firat 3 månader med lite mat på Nangs kitchen :) mys! :* var ute på en löpar runda när vi kom hem som kan ha varit den sämsta jag någonsin varit på! Mina ben typ helt och hållet sten dog efter 3 km bara! :( fy fan vad arg jag blev! Har jag ätit dåligt och har lite järn brist men jag hoppas att återhämta mig tills i morgon så jag kan försöka igen! :( usch... Hmm aja annars i morgon blir det väl att klättra upp på vinden och leta efter lite saker och sen städa lite :) ska försöka komma upp skapligt för jag har vänt på dygnet totalt vilket inte alls är bra! Aja nu blir det att kolla cheaters och sen Jerry Springer om jag orkar ;) Oscar pluggar för fullt duktig som han är! Hihi godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0