Welcome to club now! ;)

Hejsan :) vaknade just:) lite sent faktiskt tyvärr! Jag måste vara trött ikväll så jag kan sova eftersom jag ska upp typ halv 7 i morgon -_- ska till tandläkaren vid 8 i morgon... Fy fan jag skulle göra vad som helst för att få slippa! Men det går inte för jag måste laga ett hål! Fan jag har aldrig haft hål i tänderna förut :( jag kommer dö! En undersökning kan man ju ändå stå ut med men att laga hål... Känns som om det kommer bli hemskt :( haha aja :) efter tandläkaren ska jag till skolan en sväng och sen hem och sova tidigt för på Torsdag går bussen klockan 10 från skolan till Göteborg! :D blir en hel dag på Liseberg! Jag är helt super glad :D har aldrig åkt något där :D och sen är ju frågan om man ska våga pröva AtmosFear :D Nordens högsta fritt fall! Gaah! Kommer bli awesome! Men men nu måste jag dra och käka frukost för sen blir det en heldag med matte -_- Ja va kul... Sen senare blir det Norrköping med Karro! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0