It was all in my head... <3

Hello! =) klockan är snart halv 3 och jag sover inte! :( inte så bra... Saknar Timsi... Hatar att sova själv... Och jag hatar alla konstiga drömmar just nu... Det gör mig galen och min hjärna fuckas upp totalt... Hmm det finns inte så mycket att säga om idag... Har typ sovit halva dagen sen segat och varit dyng förkyld :( som tur va kom Tim hit ikväll och vi köpte chips och dip och kollade film :) sen åkte han hem och då blev det polly,latte och Vampire Diaries =) en helt awesome sak som hänt idag är att det äntligen kommit in ett par såna skor som jag har jagat hur länge som helst i min storlek! :D typ oanvända på tradera! =D snacka om att jag kommer buda! Ger mycket för dom asså! :) dom är slut sålda på Nelly dessutom! :O annars skulle jag köpt dom där ifrån direkt :* men men... Dessa ska jag vinna asså =) vad händer i morgon då? :) Jo i morgon så blir det stan med saknade Karro och det är välbehövligt =) måste handla lite saker =) men men nu måste jag sova! Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0