I will be popular!

Hejsan! Tänk vad tiden går fort när man har roligt :O Nä vars men de va ett tag sen jag bloggade. Var sjuk som ett as hela helgen och det blev ingen utgång eller något alls! Min lilla plutt kom hit i Fredags och tog hand om mig :) sen på Lördagen så hände det väl inte mycket alls utom att jag var sjuk -_- på Söndagen var jag lite piggare så jag följde med och kollade på min brors fotbolls match :) annars har väl veckan varit ganska chill. Har vart med Timsi typ hela tiden och sov där i natt för han var ledig idag :) och dagen har bestått av Matte, matte, matte och mer matte -_- mitt favorit ämne verkligen -_- men men det gick ganska bra ändå :) blev bara lite solning idag men är skapligt brun ändå efter långa stunder i solen nu i veckan :) love it! Får hoppas att jag hinner med lite sol i morgon också innan jag drar mig mot Annelie vid 5 tiden:) vi ska chilla och äta tillsammans och sen fixa oss oh dricka lite sen bär det av mot puls! :) hmm något annat på gång?... JO! På Torsdag blir det Liseberg med klassen och klassen bredvid!:) kommer bli awesome! men men jag skriver väl mer i morgon! Nattie<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0