Helgen<3

Hejsan! :) jag har haft en rolig helg och lite för roligt här och var -_- men men what doesn't kill you makes you stronger... Lär mig av mina misstag... Hmm Ja så kan man väl sammanfatta fredagen... Tänker inte gå in på detaljer... Men men :) resten av helgen har varit jätte mysig :) har spenderat den hos Tim och har bland annat kollat på Eurovision song contest! :) vad vare jag sa?! Jag visste att det skulle gå jätte bra för Eric Saade! Han var det bästa vi kunde skicka för det var ett bra framträdande och en låt som är party style och sätter sig på hjärnan :) dock var ju låten som vann skit tråkig och den som kom tvåa va ännu värre... Eric ägde båda dom va fan :s men att Sverige kom 3a måste jag ju ändå säga va lite coolt... Brukar alltid gå dåligt... Vi får sluta skicka en ensam tjej i klänning... För det är precis vad vi gjort dom senaste åren... Carola,Lena Philipsson, Charlotte Pirelli,Marlena Erman och för att inte tala om katastrofen förra året :O Anna Bergendahl... Så det var sjukt gött att vi bröt den trenden och skickade en snygg ung kille med en party låt! :) Visst jag lyssnar väl inte på sånt egentligen, alla vet väl att metal och rock ligger närmast mitt hjärta men jag är ändå en musik älskare och kan se potentialen i olika stilar :) men nu hoppas jag verkligen att Sverige fortsätter med detta! :) Dannys låt In the club hade säkert slagit rejält också! Jag är också stolt över att höra att Sverige vann Semifinalen :D vi fick flest röster bland dom 19 bidragen som var med!:) ett annat bidrag jag gillade var Irland!:) dom små tvilling bröderna med mega frisyren och röda kläder! Överskotts energi till max säger jag bara haha:) men men nu har jag inte tid och babbla mer :) måste sova:) vill bara tacka Timsi för underbar helg! Älskar dej min prins! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0