Halloooo :)

Hejsan hejsan :) hade en jätte rolig dag på Liseberg i Torsdags :D haha vill tillbaka så fort som möjligt :D älskade allt jag åkte :D Lisebergsbanan,Balder,Kanonen och AtmosFear och allt annat ;) var väl uppswinget som va lite njaaaa... tyckte  inte man satt fast ordentligt :O ajja :) Det blir minst en resa till dit iaf! :D I helgen har jag faktiskt inte gjort så mkt alls :O Var planerat utgång för båda dagarna men det blev inget någon av dagarna för jag kände bara inte för det :O var typ seg och mådde inte bra och hade bara ingen lust :) men men det blev hel helg med Timsi :) <3
Nu ska jag ba slänga mej i sängen och kolla i fatt på Vampire Diaries :D skööönt ! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0