God morgon god morgon hör fåglar sjunga glatt god morgon god morgon i kör!

Halloj =) ligger i sängen och har hals ont och huvudvärk och stel nacke på ena sidan... Jag fattar inte varför jag får det... Det är som ett stelt band längs ena sidan och det blir bara värre också :(känner mig dö sjuk :( men men... Idag ska jag försöka plugga lite engelska och sen träna lite mage om jag orkar... Det är väl det enda jag kan träna när jag är sjuk :( btw så snöar de ute... Wtf säger jag om de :O typiskt April väder -_- men stek solen kommer nog tillbaka snart =) Senare idag så kanske det blir en runda på stan med Karro beroende på hur jag mår... Men jag hoppas det blir av för hon är saknad som fan! Plus att jag måste verkligen ha lite grejer från Maxi =) men nu känner jag att John Blund inte riktigt är färdig med mig fast klockan är 12 snart :O måste snooza lite till (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0