Fat fat fat fat fat fat fat fat fat .....

Hejsan :) har varit fett dålig på att blogga I know... har ba inte orkat ;) haha :) men men :) om vi tar helgen först :) hmm vad hände :O? typ ingenting... skulle dragit ut men jag hade ingen lust :O stanna ba hemma fredag kväll och i Lördags var jag med Timsi :) idag vaknade jag upp med världens huvudvärk -_- skulle egentligen mött Karro i stan för lite ärenden eller va fan man ska säga :) men men nu är allt ordnat för oss båda :D 
Btw så känner jag en rejäl tagg inför småängen! :) det är sisodär 3 veckor och 2 dagar kvar! :D inte så långt om man tänker :) ska nog hinna sola lite innan det! :) måste vara brun oh fin :) hihi :)
Det kommer bli så jävla awesome! :) vi ska chilla och sola oh bada och dricka galet på midsommaraftton ;) haha :) iiiiiiii :) Men iaf idag har jag också lyckats träna lite för huvudvärken släppte tack oh lov :O nu äre tillbaka lite igen men jag hoppas det går över för jag vill verkligen jogga i morgon också :) vart inte så hårt idag :/
I morgon äre som sagt träning om huvudet tillåter :) sen iväg not Norrköping och träffa Anneli en sväng :) men men nu ska jag sova snart ;) nattie <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0