Shuluuuuu =)

Hejsan :) Älskar att jag har dator på rummet igen :) då kan jag blogga här ifrån! :D slippa skriva inläggen på mobilen :) Idag har jag varit hemma och mått dåligt IGEN!! Som tur var så mådde jag bättre senare på dagen och då blev det ikano med Josse =) Har köpt läppstift oh lite andra grejer :) skulle köpt kläder men får ta det någon annan dag ;) Råkade även "krocka" ihop med my ghost from the past och det är alltid lika jobbigt... tur att jag har mina vänner oh prata med annars skulle jag dö :O men men har precis kommit in efter en 5 km jogging runda :) det räcker gott oh väl i detta väder och i skogen dessutom :) nu blir det att tanka på med lite goda frukter och massvis med vatten :) är aldrig sugen på något annat efter jag har tränat :) men men det är väl bra antar jag :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0