Nattie inlägg <3


Tjeeena :) Har precis duschat och sånt :) ska snart sova =) skönt! I morgon blir det skola och efter det en sväng ensam på ikano :( haha måste handla lite :) sen hem och hitta på något ett tag :) sen bär det av till Norrköping hem till älskade och saknade Tim som jag inte träffat sen i Lördags... hemsk vecka :O men men vi ska bara ha en mysig hemma kväll för i morgon har vi vart tillsammans 3 månader! :) känns som mycket längre :O Älskar den pojken så mycket! :) sen på Lördag blir det hemma fest för första gången på stört länge :) Asså ingen utgång i helgen :O inte likt mej ;) haha ne men det blir chill fest i Åtvidaberg med Karro och Heckan med flera! :) kommer bli as kul för jag saknar Karro mestast! :( <3 Dock blir inte festen så chill längre när Karro och jag kommer dit och gör den osäker ;) hahah xD
Men men nu ska jag lira lite cs och sen sova ;) pussi puss <3

Bilden är en ett år gammal bild när jag taggade inför sommaren typ ;) haha saknar håret ibland :) ligger på hyllan ;) haha =) Karro ska fixa frilla med de håret ;) ( Karro! du kan få använda platt tång om du ska använda löshåret men absolut inte locktång ;) ) haha love you! puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0