Hungriiiig...

Hej! Såklart så försov jag mig i morse och hann bara sminka mej oh dra typ... Ingen frukost... Jätte bra... De är ju tur att vi har tidig lunch... Men iaf igår vart det en löpar runda som gick jätte bra =) idag är det chill dag i skolan ändå för vi ska göra våfflor hela eftermiddagen typ =D haha efter det blir det oh ta tåget och hoppas på att det är det tåget som kort läsarna är trasiga på =) för då kan jag åka direkt till Norrköping =) annars får jag vänta tills efter 5 när fritidskortet börjar gälla -_- måste köpa några nya träningsbyxor.. Rena krisen på de asså! Ae fy fan nu kan jag inte skriva mer... Min mage är helt krampig.. Så tom är den :'(<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0