Helgen <3

Får väl försöka skriva ett litet inlägg om helgen iaf =) kvällen började med förfest vid väster tull vilket var trevligt =D sedan vidare till Puls med bästa Anneli! =) som för övrigt måste vara rädd om sig! Inget får hända!<3 vi hade iaf jätte kul och dansade hela kvällen och träffade massa nya människor :) blev bjuden på drink och dansade ännu mer =) vid halv 3 tiden drog vi i taxi med några schyssta snubbar vi hittade på puls =) vi åkte hem till dom och efterfestade! Blev bjudna på massa göttig dricka =) vi var väl färdiga med efterfestandet framåt 7 tiden :O inte så bra kanske:O sen låg vi oh väntade på att bussen skulle börja gå -_- vid 9 tiden bar det av hem till Anneli i ektorp och sen avled vi i hennes säng :O dock bara någon timma för sen kom Tim och hämtade mig och vi åkte hem till eksund och sen kom mor och far och hämta mig där ifrån =) så jag sov med andra ord ingenting i natt och har fortfarande inte sovit :O skapligt trött och inte ätit på hela dagen.. Aja jag skiter i vilket... Nu ska jag snart ta en lång varm dusch och dränka mig typ... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0