Good morning...

God morgon... Sitter just nu i Tims bil på väg till "skolan" ... Blä mår stört dåligt så det blir väl att åka hem till Eksund direkt... Saknar lilla Rexen också <3 men iaf idag blir det väl bara att dö hemma hos Tim och sen måste jag fixa fribiljetter IGEN :O för vi fixade till Fredag när resten av packet ska ut på Lördag :O men men =) Hade roligt på bowlingen igår med Tim,Dennis,Dekå,Marlow och DJ även om jag spelade sämre än någonsin förut x) jag hade liksom förvarnat om att jag va dålig men inte så dålig :O men men på slutet började det gå bättre och då ville jag bara fortsätta :O aja jag slutade på topp med 3 strike i rad :D haha =) men gud så trött jag ÄR... Helt död... Blir oh somna i Tims säng så fort vi kommer hem... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0