Back to hell..

Tjena... Sitter på bussen till skolan och känner mig inte alls bra... Vaknade med igen svullen hals och illamående så in i helvete :-o men jag tog mej iväg ändå fast jag håller på att spy... Hmm inte likt mej... Stolt ;) kämpa kämpa ;) men men idag äre ju gym i skolan vilket jag hade sett fram emot men det blir ju inget med de pga halsen... Snark... Hann träna lite igår iaf... Får hoppas dagen går fort och sen ska jag träffa saknade Karro! <333 för ganska många ärenden =) Jahopp då va bussen typ framme... In till helvetet igen... Haha Nä så illa äre inte ;) har en bra skola! BTW om jag är sjuk på i morgon då... aa då vet jag inte vad jag gör... Kul att buss chauffören kör som en idiot när man mår illa också -_- <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0