all dressed up and ready to party (8)

Nämen tjenare :) jag sitter just nu hemma i Eksund och Timpi har dragit till skolan så jag har en mega dator och en skön data stol för mig själv i typ 4 timmar :D mohaha ba jag oh Rexen hemma ;) hihi =) Nu ska jag straxt kolla på Dear John =) ingen aning om den är bra med jag Älskar Amanda Sayfried så det kommer göra filmen ändå ;) Kollade på Letters to Juliet i skolan för ett tag sen =) jätte mysig film ! :) den måste jag se igen snart =) Hmm vad händer mer... ska ba chilla galet idag :D vet i fan hur det blir med dricka oh allt tills i helgen men det får vi la hoppas löser sej :) verkar som om alla har dött typ :O xD men men när jag kommer hem så får vi la se om jag ska köra något men det tror jag inte idag =) min fader har fullt upp =) dock ingen huvudvärk idag så idag MÅSTE jag fan sola som jag tjatat om hela veckan :D fett skönt ska det bli! =) Btw så äre vår väder ute så det bara skriker om det :D älskart! Längtar som fan tills man kan börja sola ute också! :D och allt roligt som händer i sommar!!! Åh fan vad jag längtar! =D men men... ingen idé att längta så långt fram än ;) nu taggar vi Fredag galet!!! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0