Ajajajaj!

Fan vad jag har ont i huvudet! Jag hatar att ha huvudvärk jämt oh ständigt... Spränger bort skallen snart... Åh! I alla fall så har jag precis övningskört och det gick jätte bra igen =) det går bara framåt =) har fantastisk inlärnings förmåga :D hihi =) skulle ha solat men huvudet vill inte ha ljus just nu... -_- MÅSTE ta mej iväg till skolan i morgon också! Och på Onsdag är det studiedag! Precis vad jag behöver:O då blir det kanske lite hemliga stan ärenden med Karro ;) I morgon där emot blir väl fixa dricka dagen för jag är alltid ute för sent med de tycker jag... Om jag har huvudvärk i helgen dödar jag någon.... Åh! Nu blir det lite hemma kurer för huvudet, en dusch och sen dirr i säng... Trött som ett as<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0