20 mars

Hejsan =) har vart för jävla dålig uppdatering =) haha idag äre 4 månader tills man är 19 :O fett gammal känner jag mej :O aja =) helgen har i alla fall varit rolig =) i Fredags så blev det puls med Kalle och flera =) och igår bara myskväll med älski =) dock blev det lite ledsamt ett tag av vissa anledningar men men :/ idag blir det att fixa massa i rummet =) har köpt ett skåp med glasdörrar som jag kan förvara allt smink i =) de är ju synd att ingen kan hjälpa mig inreda lite för det är inte lika kul själv :O ska också hinna övningsköra lite =) hihi =) ikväll blir det att prata med Karro! Vi har fett mycket att prata om :O <3 Btw så längtar jag som fan till sommaren nu <3

Kommentarer
Postat av: kaarro

love you giiirl ! :D <3

2011-03-20 @ 22:32:31
URL: http://kaaroolinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0