R.I.P Ralf <3

Hejsan hejsan :) har bloggat skit dåligt I know ;) haha :) hmm ja vad finns det att säga :O ? har vart hos Tim i stort sett hela veckan :) iaf sen i Onsdags :) vi har vart vid havet med husvagnen lite och i Fredags vart det utgång :) det var väl ganska kul men kunde vart bättre faktiskt ;) Igår vart det bara chill hemma med luftgevärs skytte och öl haha :) det var väl mest grabbarna Weston som stod för öl drickandet ;) efter det vart det skräck filmen drag me to hell som jag har väntat på att få se :) den gick på tv :) den va bra men lite äckligt gjord haha :) hoppas det kommer en tvåa ;)
Idag ska jag tillbaka till havet men utan Timsi :( blir grill ikväll med mor och far och får väl hoppas att bror min ska med men det är väl inte så säkert ;) hah :)
Måste även säga att det går väldigt bra med körningen :) trodde ju aldrig ens jag skulle lära mig köra bil men aa :D haha det gick ju det med :) så efter lite mer träning så är det väl dags att skriva in sig på körskola! :)
BTW Grattis till Simon som fyller 17 idag! :)
Och sen måste jag också säga R.I.P lille Ralf som var tvungen att avlivas i Fredags :(
9 år gammal... han har levt ett långt och bra liv hos familjen Weston :) <333
Måste också säga att jag hittade världens gulligaste marsvin i djuraffären igår.. vart helt kär :( men kan inte köpa fler nu tyvärr.... har ju 4 stycken :) hade iofs 5 förut så de borde gå tycker jag men men :/
Men  nu blire väl oh spela någon på datorn tills Tim kommer hem sen kommer pappi och hämtar mig :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0