I know you wanna touch but it ain´t for free ;)

Hejs :) sitter just nu bara här och glor... kul... idag har jag tränat ganska mkt oh guuuud så skönt det var :) har precis duschat och sånt så nu känner jag mej riktigt fräsch azz ;) xD
Aja :) vid halv 2 börjar reprisen av hells kitchen som jag missade vid 9 ... så då ser man det mitt i natten i stället :) (y)
Idag åkte också Älskade Karro hem och jag hoppas vi ses snart igen för det blir så tomt här utan henne :( <3
Om inte annat ses vi om sisodär en vecka! För då bär det av mot småängen :D <3333333
4 dagar med min Karro :D <3
Btw så har jag köpt en jättefin klänning som kommer på posten snart :) ( bild kommer på den )
men men nu ska jag la dra mej :) ciao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0