What are words if you really don't mean them...

Hejsan :) haha! :) vad har hänt ? ... inte så mkt :) hade en awesome ute kväll i Fredags! :) Den bästa på länge! :) Hmm ja min fina nya piercing fick jag ta ut för det gjorde så jävla ont och va as svullet och jag ville inte se ut så när jag gick ut dessutom xD plus att allt verkar läka väldigt dåligt på sommaren så jag ska testa senare på året i stället tror jag ;) för jag vill verkligen ha den ! :)
Idag fyller Anneli 19 år! Grattis till henne! <3
Hmm på Onsdag är det min tur att fylla 19... old lady börjar jag bli asså ;D
Igår somnade jag väl ganska sent... chattade i typ 10 timmar med en intressant människa så att säga :)
Och vad händer idag ? Don't know... Jag hoppas att Karro kommer hit så jag får lite sällskap! :) Plus att jag saknar henne massa massa när hon inte är här.... vill inte ens tänka på att hon flyttar långt bort i 2 år!! :( men det ska vi klaraaaa! <3
Kramis! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0