Paniiiiiiiik...

Gaah jag orkar inte! Vad är fel?! Det är allt jag säger ... Har köpt beställt as häftiga plektrum idag =) hihi<3 Har budat på massa saker på tradera så nu återstår väl bara oh se om man vinner =) dock vore de ju kul om någon kunde buda på mina saker :( haha får hoppas de kommer =) och angående helgen så blir det ju ingen utgång och inget stockholm så aa vad blir det? Kan man ju fråga sig :O en tattoo kanske? Måste man kanske boka tid långt innan oh grejer... Snark... Blir väl hemma mys i morgon iaf med en Zelda spelande pojkvän och en städande Emelie:O inte så mys kanske men de är inte mitt rum heller så jag måste städa =) på lördag blir det stan med mamman min =) sen måste det verkligen bli skärpning på handlandet! Har köpt så mycket saker :O nu blir det att sälja grejer i stället :O gaah vad jag alltid ska prata på... Klockan är halv 3 och jag som skulle upp tidigt oh träna... Grattis oh godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0