Oh my god! They killed Kenny!

Tjenare hejsan =) har ju inte bloggat idag wtf... Inte hunnit =) har varit i Norrköping och handlat lite (a) hihi det blev 3 par skor =) haha men jag vart galen! =D skor överallt och stora skyltar överallt där det står SALE eller 50% REA... Man ba woho! =D blev ett par stövlar med ingen klack... Herregud! Så inte min stil och det tog emot lite men jag va tvungen haha är rätt nöjd ändå =) sen blev det två klackisar=) två par pumps till sommaren =) passade på nu när det var rea hihi har också köpt schampot och balsamet som Karro tipsat mig om =) hihi i alla fall fick jag inte tag i några fribiljetter till puls! =O helvete säger jag om de! Men ska försöka igen i morgon hoppas jag om Timpisch har tid med det =) men men i morgon ska jag för övrigt till vårdcentralen... Kul kul! Måste ringa klockan 8... Måste upp klockan 6 vilket är som typ 2 timmar =) kul de kommer bli att stiga upp =) Tim sover som en liten gris och det är den grisen jag ska upp med i morgon bitti och äta frukost =) sen ska han iväg till skolan =) har också klippt gay frilla på han idag som folk kallar de så nu har han snagg på sidorna och långt i mitten =D haha han ser ut som en jävla tupp xD nä de där va nog Marlows grej ;) haha nä så illa blev det inte men jag gillar hans hår bättre =) men men jag Älskar dej hur du än ser ut min mupp och det vet du för de berättar jag ofta!(a) =) det var väl 17 dagar sen jag sa det till dig första gången... Efter 12 slaget (a) hihi super söt äru!<3 Näe men om man skulle ta oh sova 2 timmar då =) godnatt!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0