No sleeeep...

Hallå... Va fan är de här... Klockan är 4 och jag sover inte och jag kom på nu att på Tisdag har jag ett möte 8.30... Jag säger grattis! Asså måste gå upp stört tidigt för att bli trött ikväll ju så jag kan sova så jag inte somnar mitt i mötet... Gaah ska man dygna eller hur blir de här.... Jag är ju inte ens trött än heller :O blir väl sängen och mobil spel.... :O kul :O jag ska liksom orka leta grejer på stan oh fixa biljetter och klippa gay frilla i morgon :O tyvärr Tim men din frisyr kanske inte blir riktigt blir som vi tänkt oss :O xD och vem fan har kommit på att kalla det för gay frilla?... Då äre ganska många på krogen som är gay i så fall xD haha! Shit Tim... Tänk om det blir as fult... Ska vi verkligen göra de här?...:O det kommer ju inte bli lika snyggt som Marlows frilla :O han passar ju verkligen i de... Plus att du äre jag som ska klippa :O Shiiiit... äsch de kommer nog gå bra... Dock tycker jag vi färgar hela skiten en aning mörkare först ;) haha Emelie the frisör asså =D hmm fett kul kommer de bli i morgon xD haha guuud de skulle va kul oh göra dej platina blond Tim! =D haha men nu kör vi på mörkt... Kul att jag sitter och pratar som att det är bara Tim som läser detta... Haha jag har ett nytt smek namn till muppen med xD Svansen... Precis vad han är på krogen... Ska din kedja fast dej i baren eller något :O ajja nu äre färdig babblat xD god natt Svansen... Och alla andra!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0