Need more hardcore ;)

Halloj =) imorgon är det den 20de och det betyder att det är 6 månader kvar tills jag fyller 19 :O herregud man börjar bli gammal... Börjar första Dekås ålders ångest haha xD dagen har för övrigt känts dö lång :O började med att jag vaknade typ 1 bredvid min älskade =) och sen blev det frukost och fix och sen iväg till apoteket och sen stationen och iväg till Norrköping och skulle fixa fri biljetter till puls på lördag =) för precis efter vi hade lyckats fixa fredags biljetter så får vi reda på att resten av gänget ska ut på lördag man ba men bra xD haha =) så det blev att försöka fixa fri biljetter tills dess idag men dom va ju så klart slut så man ba yes vilket flyt :O smsade Scherman dirr och dom hade tydligen varit där precis innan och stulit dom sista xD haha dock 2 extra så man ba woho go Dennis! =D mohaha! Så nu har vi biljetter till både Fredag oh Lördag men fredags biljetterna kan man ju ge bort till någon om man inte är busig och kör dubbel utgång ;) xD nu blir det att fixa naglarna och bla bla =) Btw om exakt en månad så blir det restaurang i Linköping med både mina och Tims föräldrar haha kan ju bli intressant =) hihi längtar... Underbaraste familjen har han också =)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0