Nattångest!

Nu kan man ju undra vad jag gör vaken klockan halv 6 på morgonen :O jag har faktiskt inte somnat efter puls än... Har haft en stört rolig kväll! =) mycket dans och fick va med trevligt Norrköpings folk! Och jag erkänner! :O Norrköping ÄGER Linköping stort haha och det fick man ju höra =) men det är faktiskt inte jag som gjort klubbarna i Linköping =O aja jag har iaf bestämt mej för att det är i norrköping jag skaffar lägenhet när jag fått jobb =) ska börja plugga i Norrköping till hösten och då blir det ett jävla pendlande... Men men de får jag stå ut med tills jag har råd med lägenhet... Ae fy fan vad jag ser fram emot de asså =) då blire bye bye Linköping... Kommer och hälsar på när jag vill ha burger king mat =) haha xD åh nu kom jag på att jag inte behövde visa leg när jag skulle in :O fy fan jag ser gammal ut :'( fick fri biljett till nästa Fredag :D blire utgång då med kanske? :D haha =) äsch nu måste jag sova innan jag svimmar :-o lär bli rejäl jävla sov morgon i morgon =O jag rapar rom och cola =( godnatt!<333

Kommentarer
Postat av: kaarro

flytta till norrköping :(? nu blir jag ledsen. jävla tim! ;) <3

2011-01-08 @ 16:25:54
URL: http://kaaroolinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0