me plus you that equals better equations <3


Ända sen innan jul så har det varit en bergochdalbana hela tiden och mycket har förändrats men jag måste ändå säga att jag är jävligt lycklig... Allt har gått väldigt fort fram men det känns så jävla bra ändå... Tvekar inte en sekund. Har varit irfån Tim i 10 timmar och saknar redan ihjäl mig vilket är ett bra tecken men ändå sjukt jobbigt och ännu mer jobbigt är det att vi inte ses för ens Fredag! =( kommer avlida... MEN iaf får försöka överleva ändå :( i morgon blir det att gå och handla och sen på kvällen blire fin middag med my family!! :) ne men om man skulla försölka sova lite då ...själv... buhuuu... nae nu får jag ge mej :) ska bli ganska skönt att få hela sängen för sej själv och få lite sömn för en gång skull! :O xD vaknar så jävla lätt :) godnatt!!! =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0