Love the way you lie...

Hejsan... Är på dåligt jävla humör...sitter i köket själv och dricker te... Hur kul är de på en skala?... Suck... Vet i fan vad mer jag ska skriva egentligen asså... Har inget vettigt att skriva just nu :O xD (årets gladaste inlägg) xD jo NU kom jag på en sak :D jag kollade på mitt uppträdande från småängen igår =) haha kan inte fatta att det va 10 år sen :O men iaf så ba fick jag värsta sommar känslan! Längtar som fan både till småängen och grönan och allt annat kul som ska hända i sommar =) dessutom har vi en fast plats vid lövvik nu också! Så husvagnen kommer stå där så man bara kan dra ner när man känner för det =) Aja nu vart jag lite gladare =) hihi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0