Leaving my fear on the dangerline...

Blir en natt bloggning här :O eller man kanske ska säga morgon bloggning... Klockan är typ halv 5 och jag har pratat i tel i 2 timmar typ... Blev kontaktad av ghost from the past som jag brukar säga... Måste säga att det var det bästa samtal vi har haft... Alla korten ligger på bordet och jag har äntligen fått min förklaring jag väntat i snart ett år på... Att det var så länge sen... Vi missuppfatta varann och det var helt fel tid... Hoppas vi är vänner nu iaf! =) det dumma med att vara uppe till halv 5 är att man inte blir trött sen :O fan jag som verkligen behöver sömn i natt... Om jag ska orka mig ut på puls i kväll! Haha ska sova till 2 i morgon iaf =) om jag sover längre så hinner jag inte fixa allt =) ska packa ner massa saker ju =) bland annat 3 ombyten :O de där får tim avgöra sen vilken outfit det blir =) hmm vad finns det mer att säga... Längtar till sommaren som fan! :O efter fiske och bad och lövvik oh allt! Har ju en fast plats där nu så de är bara att åka dit när man vill =) skönt! Åh lövviks bloggen 3 då? =( älskade tandem cykeln måste ju iaf fram när de blir vår sen =) fan jag vet inte vad de är för fel på mej :O har inte fällt en enda tår på flera månader... Varken av glädje eller sorg eller något... Jag måste va blockerad... Stänger alltid in alla känslor bakom de hårda skalet... Även om man så gärna vill visa känslor så går det inte... Ajja nu har jag babblat av mej lite... Nu måste jag försöka sova! =)<3

Kommentarer
Postat av: Shorty&Myzan [two in one]

någon mer som är en nattmänniska alltså :) härligt :D

2011-01-14 @ 04:49:44
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0