I'ts all in the past...

Phu! Tillbaka från stationen =) har lämnat ifrån mej Tim... Buuhuu! Nä vars jag överlever =) xD haha =) idag blir det städning av ALLT :O hela jävla rummet ska vara rent så in i helvete när jag är klar och byta lakarn och allt... Får typ panik om jag har samma lakarn för länge x) PLUS att det är baguett smulor i hela sängen som inte vill gå bort hur mycket man än försöker xD efter mitt fylle käk på nyår xD herregud jag bara högg in på baguetten som skulle vara till frukost xD haha sen igår hittade jag en video på min mobil som jag inte har ett enda minne av... Herregud va illa xD aldrig mer så mycket dricka asså =) men men innan städningen blir det träning! Har inte tränat på flera dagar... Inte likt mej =) det ska bli skönt att köra ett ordentligt pass! Dock har jag sjuk träningsvärk i rumpisen :O ingen aning om varför men det måste vara knä böj jag gjort =) sen blire lite kul ikväll och se vem som upptäckte de mogna konstverket i köket i morse xD jag antar att det blev pappa haha vår natthumor är lite eller ganska mycket flum... x) hmm vad händer mer... Teddy ligger och surar på mattan och jag tror han är sur för att jag glömde han ute förut haha xD han snöade typ igen xD stackarn =) sen är han ledsen för Tim har åkt... Han har blivit värsta kär =O xD och om jag kramar om Tim så blir han värsta avundsjuk och börjar gnälla xD mes x) tror det blir våfflor sen också om bror min vill ha =)<3

Kommentarer
Postat av: Tim

Hahah mupp! "mycket dricka" xD:* Stackars Teddy, ge han en puss från mig :D <3

2011-01-04 @ 19:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0