I'm in a heart shaped box<3

Jahopp =) klockan är typ 3 och jag är inte så trött alls =) har suttit och plockat ögonbrynen as länge nu =) inte likt mej I know men jag kände ändå att de va dags för de nu =) ska även plocka Tims ögonbryn någon dag vilket kommer bli sjukt kul x) de gör jävligt ont så jag vet nog en som kommer whinea rejält xD mohaha skadeglädjen är den bästa =D han kommer hit i morgon också de lilla livet så det är väl bäst att jag sover snart så jag orkar upp någon gång i morgon :O xD annars äre väl ganska lugnt i morgon =) ligger ett Vampire Diaries avsnitt efter så jag måste kolla in det innan nästa är i morgon kväll =) annars blir det väl att hitta på något galet med Tim bara som vanligt x) ibland kan man undra hur vi mår =) men men xD blir tyvärr ingen övernattning i morgon... Buhu =( men tar tåget mot norrköping skapligt på Fredag iaf =) så får jag hoppas det blir donken (a)? Kan ju behöva ladda upp med de innan krogen =) nu blire lite mobil spel tills ögonen inte orkar mer xD vet inte varför jag fastnat på de just nu men ändå =) haha godnatt!<3

Kommentarer
Postat av: Tim

Haha ja man får se vad vi hittar på! Haha ja du kan ge det på att det blir donken på fredag! :D <3

2011-01-06 @ 03:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0