I hate this...

Klockan är 1 och jag vill bara sova vidare :O fast jag måste ta mej upp och äta och fixa och sen iväg mot stan =) föresten så längtar jag som fan till sommaren! =) Det kommer hända så mycket! =D om 5 månader sitter vi vid underbara småängen =) har bokat stuga och allt =) hihi sen blir det självklart lövvik i massor nu när vi fått en fast plats där och allt =) ska bli brun som fan och steka runt med älskade Karro som INTE får flytta 40 mil bort för då dör jag... Sen blir det så klart tandem cykeln fram och cykla dom 8 milen till lövvik med hönö kaka och skink ost och pasta sallad och allt vad det är! =) jag och bror blir det väl som trampar i år... Tror ni han klarar det? ;) dock har jag massa ben muskler så det ska nog gå bra =) ska cykel träna massa inne, hemma också =) mamma har äntligen tagit in motion cykeln! =D men nog om det =) sen blir det också förhoppningsvis att bila till stockholm med Tim,Karro och bror och då blir det hel dag på grönan =) hihi längtar som fan! =) och sen blir det så klart mer Lövvik med Karro och ännu mer Lövvik med Tim och aa det kommer bli as nice! =D ae fan vad jag babblar måste äta nu =)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0