Home sweet home =)

Då var man äntligen hemma! =) får man säga så?... Ja fan det var rätt skönt faktiskt =) trivs bäst hemma. Haha såg att rubriken på förra inlägget inte såg så trevlig ut xD var ju inte direkt riktat till någon utan det va mer något jag ba tog som rubrik eftersom det var det senaste jag skrev på facebook som komentar x) till Andreas, dock på skämt ofc =) btw så väntar jag ivrigt på mail för jag hoppas att jag ska få börja skola igen =O iofs så ser väl inte sånt skol folk mail på helgerna men ändå =) haha får hoppas att det kommer svar i morgon! Nu blir det väl bara film mys och så sen sömn tack =) My darling ska åka ifrån mej redan klockan 9 i morgon bitti och åka till skolan =( men ledig på Tisdag så vi ses väl på kvällen i morgon. Kommer ju spendera dagen med min andra darling Karro<3 massa shopping! Visst fan det vet jag inte om jag har skrivit :O igår när vi skulle hem från puls så hittade jag inte min bricka som man måste ha för att få tillbaka jackan! :O snacka om att jag vart sur... Kostar liksom 50 spänn om man ska få tillbaka den... Men av en slump så hade Denise hittat en bricka tidigare på kvällen som sen visade sig att det var min... Så aa tack oh lov för de.. Lite konstigt att just hon hittade den liksom.. Kunde vart vem som helst :O har inte riktigt råd med massa onödiga utgifter :O aja kvällen var iaf as kul med alla Norrköpings grabbar! =D ni gör mina helger! Haha och jag råkade ge min morsas nummer till Dennis som smsade dirr xD inte så kul alls! x) och Marlow är as glad och önskar glamour for glamour på krogen och Dekå är drägg som vanligt ;) haha men det måste jag ju erkänna att Tim också var igår! Aja nu har jag babblat klart för stunden =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0